zaterdag, april 15, 2006

Ik loop dus ik besta


Voor de hardlopers onder ons. Kries is sinds een half jaar fanatiek beginnen lopen. Om de conditie van vroeger terug te krijgen (toen ik nog vijf maal sportte per week). Met een gezond lichaam, een gezonde geest. Maar eerst moesten er toch enkele kilootjes af. Het boekje loop jezelf slank of met de juiste looptraining snel naar uw ideale figuur van Ulrich Pramann, heeft Kries daar enorm bij geholpen (nu reeds tien kilo in 3,5 maanden). Deze week las ik in één ruk een boekje uit dat ik in Friesland kocht: ik loop dus ik besta. Een bloemlezing van heel wat B.H.’s (bekende hardlopers) uit Nederland, samengesteld door Paul Rosenmöller. Voor wie graag loopt of het graag zou doen een aanrader om de mening van een twintigtal lopers te lezen.

2 Comments:

Blogger MOLADY said...

thanx voor tip, ik wil het ook meer doen maar doe het maar niet, uitsel is bij het lopen zo makkelijk afstel... shame on me...

14:00  
Blogger Kries said...

't is gewoon een knop omdraaien en hop je bent vertrokken... Niet te overtuigen?

19:04  

Een reactie posten

<< Home