zondag, mei 01, 2005

Inneke 3

Werken met Inneke. Een schattig ding. Onlangs had ze nog met haar moeder in de Flair gestaan. Hoe moeders en dochters op elkaar lijken. Ze had het me getoond het artikel. Ze leek wel een fotomodel en nochtans heeft ze puisten. Ze heeft zelfs een beetje een pokdalig gezicht. Haar kleren zijn hip maar niet van die tuttemiekleren zoals ze die aanhad voor dat artikel. Ja, zo’n tijdschriften dat is toch maar voor het zicht. Maken dat er hier en daar een schoon gezicht in komt, een beetje trendy spulletjes, hier en daar een paar blote borsten en nog een paar bekende Vlamingen die ook een zegje mogen doen en voilà we hebben weer een weekblad. En pas op, dat verkoopt ! En nog goed ook. Tegenwoordig schieten ze als paddestoelen uit de grond.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

aha, straks op het werk eens in de Flair kijken. Ik koop zulke boekskes ni maar 'k ben nu toch curieus. Der liggen nog stapels op mij te wachten, zie dat ik ineens verslaafd raak aan da boekske lol ;)

11:39  
Anonymous Anoniem said...

ik stond ooit in de libelle...

herkende mezelf niet in het wel heel akelig gelukkig beeld...

12:06  
Blogger karin r. said...

De falir is ook niks ...

17:26  
Blogger Kries said...

@ dinges: is alweer enkele weken geleden
@zeppo: zien?

20:34  

Een reactie posten

<< Home